Gratis verzending
30 dagen Retourrecht
2 jaar Garantie
Telefonisch contact en bestellingen
09.00-13.30 I 14.00-17.30 vrijdag tot 16.30
0
Winkelwagen
Cerrar
Contacteer ons
Black Friday-deals bij Bureaustoelpro! Kortingen tot -65% - Bekijk afgeprijsde producten -

Verzending & Retouren

Hieronder vindt u informatie over ons verzend- en retourbeleid:

VERZENDKOSTEN

Wij verzenden in België en Nederland VOLLEDIG GRATIS, ongeacht uw bestelling.

Al onze producten worden verzonden vanuit onze magazijnen met meer dan 40.000 producten op voorraad en klaar voor verzending binnen de Europese Unie.

BELANGRIJK: Bestellingen die van maandag tot en met donderdag voor 13:00 uur worden geplaatst, worden diezelfde dag verzonden, behalve op vrijdag, dan geldt het voor bestellingen die voor 11:00 uur worden geplaatst.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij werken samen met de beste internationale expresvervoerbedrijven. Bedrijven zoals DPD, SEUR ... garanderen een gebruikelijke levertijd van 3-5 werkdagen (maandag t/m vrijdag, feestdagen worden niet meegerekend). Hierdoor kunnen wij u zeer efficiënt en snel van dienst zijn.

De verwerkingstijd van de bestelling is 24/48 na het plaatsen van de bestelling.

Kan ik de status van de zending volgen?

Zodra de verzending is voltooid, zal u het trackingnummer van ons ontvangen waarmee u het pakket te allen tijde kunt traceren en weet wanneer u het artikel ongeveer zal ontvangen.

RETOUREN EN GARANTIE

Als u een beschadigd product heeft ontvangen:

In het geval van ontvangst van een beschadigd of defect artikel is Bureaustoelpro 100% verantwoordelijk voor zijn producten. U hoeft alleen maar een e-mail te sturen (info@bureaustoelpro.nl) met vermelding van het bestelnummer, waarin u uitlegt wat er is gebeurd en een foto bijvoegt waarop de gebreken te zien zijn.

De productgarantie bestaat uit de onmiddelijke verzending van nieuwe vervangende onderdelen, het is niet nodig om de defecte onderdelen te retourneren. Het is de snelste en meest efficiënte oplossing.

Als u een verkeerd artikel heeft ontvangen:

Bureaustoelpro is verantwoordelijk en neemt 100% van de kosten op zich. Wij sturen met spoed het juiste product op en halen het verkeerde product kosteloos op. Wij regelen een gratis ophaling aan huis met DPD.

Als u gebruik wilt maken van het recht op retour: 

Wij bieden een perioden van 30 Kalenderdagen vanaf ontvangst van het product op het retourrecht uit te oefenen. Om een retour aan te vragen stuurt u een mail naar info@bureaustoelpro.nl met vermelding van uw bestelnummer. 

Om een product te retourneren moet aan de volgende eisen voldaan worden:

Het product moet geretourneerd worden in de originele verpakking, met het palstic, de beschermingen, de schroeven en de handleiding. 

 Het product moet volledig gedemonteerd zijn (inclusief de gasveer, het mechanisme en de basis met wielen) en op de juiste manier verpakt zijn.

Het product moet nieuw zijn en mag geen gebruikssporen vertonen (vuile wielen, vlekken, enz.). We begrijpen dat dit items zijn die u moet proberen; Hiervoor accepteren wij een marge van enkele dagen. Maar retourzendingen worden na weken gebruik tot aan de deadline van 30 dagen niet geacepteerd.

In overeenstemming met de bepalingen van artikel 44 van de Wet op de detailhandel, kan de koper Er geldt een maximale periode van 14 dagen vanaf het moment dat het retourverzoek wordt gecommuniceerd totdat het daadwerkelijk wordt uitgevoerd.

In geval van retour neemt de klant de daaruit voortvloeiende kosten voor zijn rekening. Optioneel bieden wij een ophaalservice aan (€ 49,- per pakket of 19€ in geval van wissel). De klant kan het pakket ook op eigen kosten naar onze magazijnen in Spanje sturen. In het geval dat de klant de annulering van een reeds verzonden bestelling aanvraagt, moet hij de kosten van de retourzending op zich nemen.

In overeenstemming met de bepalingen van Art. 44 van de Wet op de Detailhandel, kan de koper dit contract binnen 30 kalenderdagen na ontvangst van de goederen herroepen. Zodra de herroeping van de koper aan de verkoper is meegedeeld, moet hij de goederen aan de verkoper retourneren in dezelfde omstandigheden als waarin deze werden geleverd. De verkoper zal op zijn beurt het bedrag van de bestelling aan de koper terugbetalen binnen een termijn van maximaal 14 kalenderdagen na ontvangst van de goederen van de klant

De herroeping kan op alle mogelijke manieren worden meegedeeld, bij voorkeur per e-mail op het e-mailadres info@bureaustoelpro.nl binnen de aangegeven termijn van 30 kalenderdagen. U kunt HIER ook het volgende formulier invullen met vermelding van uw ordernummer HIER. Als reactie op deze e-mail ontvangt de koper een ontvangstbevestiging van zijn beslissing en alle benodigde informatie over de retourprocedure (retournummer, verzendmethode en afleveradres).Er worden geen herroepingen van bestellingen of retourzendingen van goederen geaccepteerd buiten de aangegeven deadlines

De retourzending houdt geen additionele kosten in voor de koper, conform de voorwaarden die in dit verband zijn vastgelegd in het derde lid van het bovengenoemde artikel. De verzendkosten voor de retourzending zijn echter voor rekening van de koper aangezien de ontvangen goederen zijn zoals besteld en geen schade vertonen.


PRODUCT GARANTIE

In overeenstemming met de bepalingen van Wet 23/2003 betreffende de garantie bij de verkoop van consumptiegoederen, garandeert bureaustoelpro.nl al zijn producten die het onderwerp zijn van deze verkoopovereenkomst, in het algemeen en voor een periode van 24 maanden vanaf de datum van ontvangst van de de koopwaar, in het geval van een fabricagefout of non-conformiteit met de daarin gespecificeerde kenmerken. Er wordt een termijn van 2 maanden gesteld vanaf het moment dat de klant kennis heeft van de fabricagefout of non-conformiteit om dit aan de verkoper mee te delen en er dus naar te kunnen handelen. Communicatie moet per e-mail gebeuren naar info@bureaustoelpro.nl.

De klant heeft recht op zowel gratis reparatie van het product dat voorwerp van de verkoopovereenkomst is, als de kosteloze vervanging, prijsvermindering of ontbinding van het contract, indien van toepassing. Om gebruik te kunnen maken van het recht op garantie, dient de klant contact op te nemen met bureaustoelpro.nl en een foto van het beschadigde onderdeel per e-mail sturen naar het adres info@bureaustoelpro.nl. 

Bij bureaustoelpro.nl garanderen we dat alle producten in de catalogus zijn vervaardigd in overeenstemming met alle wettelijke specificaties en aanbevelingen die van toepassing zijn op dit type artikel. Evenzo verbindt bureaustoelpro.nl zich ertoe defecte of niet-conforme artikelen te repareren of te vervangen tijdens de garantieperiode met de kenmerken die in het bestand van elk product worden vermeld, waarbij in deze gevallen alleen de garantie van de gerepareerde of vervangen onderdelen wordt aanvaard.
bureaustoelpro.nl aanvaardt in geen geval enige verantwoordelijkheid voor defecten of schade als gevolg van normaal gebruik van de producten.

 
We gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden om het verkeer op onze website te analyseren en uw navigatie te bestuderen. U kan meer informatie vinden in ons Cookiebeleid. U aanvaardt onze Cookies door te klikken op "Aanvaarden en verder gaan".
Instellen

Beheer van cookies

Personalisering
Nee    Ja
  • Cookies van derden voor analytische doeleinden.
  • Geef gepersonaliseerde aanbevelingen weer op basis van uw browsegedrag op andere sites.
  • Aangepaste campagnes weergeven op andere websites.
functioneel (noodzakelijk)
Nee    Ja
  • Noodzakelijk om door deze site te navigeren en de functies ervan te gebruiken.
  • Identificeer u als gebruiker en sla uw voorkeuren op, zoals taal en valuta.
  • Pas uw ervaring aan op basis van uw browsegedrag.